GOOD MORNING KIDS!
1. ✅Let's check the activity you did last day (page 110, activity 3). Remember that some machines can belong to two or more categories: page 110, act. 3
Maybe you're asking yourself... why are there computers in all the categories? Well, nowadays we use different types of computers in almost every job, let's see some examples:
Maybe you're asking yourself... why are there computers in all the categories? Well, nowadays we use different types of computers in almost every job, let's see some examples:
2. 📝Now, open your Class Book to page 111 and do activities 4 and 5.
You have to do activity 4 in your notebook.
To do activity 5 you just need to look at the pictures, listen and say the word or number of the picture they are talking about.
Here's the audio to do activity 5:
👀Before you start activity 5, let's have a look at the vocabulary:
DRILL
________________________________________________
1. Primero, vamos a corregir la actividad del lunes. Recuerda que hay máquinas que pueden pertenecer a varias categorías: page 110, act. 3
2. Abrimos el Class Book por la pagina 11 y hacemos los ejercicios 4 y 5.
El ejercicio 4 lo hago en el cuaderno.
Para hacer el ejercicio 5 solo necesito mirar las imágenes, escuchar y decir el nombre o número de la imagen de la que hablan.
Este es el audio para hacer la actividad 5: ACTIVITY 5
Antes de empezar la actividad 5, fíjate bien en el vocabulario (arriba).
Antes de empezar la actividad 5, fíjate bien en el vocabulario (arriba).
No hay comentarios:
Publicar un comentario